fredag 26. februar 2010

Gaver...

I dag drar vi til fjells... Skal feire bursdagen til nevøen, svogeren og søsteren min. Og da må man jo ha med seg gaver..
Svogeren min som aldri ønsker seg noe, men som elsker chips tenkte jeg skulle få dette. Så har han noe å kose seg med alle tre barna er i seng..
Søsteren min skal få denne bagen fra Kremmerhuse fylt med diverse gaver. Måtte bare kjøpe den til henne når jeg så den, for den minte meg om glansbildesamlingen hennes fra vi var små.
Alt utenom den store gaven får hun i bagen, og de får hun åpne i dag. Men den store gaven må hun vente med til 14. mars når hun egentlig har bursdag.
Og til minsten som ble tre år på onsdag og som er en ordentlig guttegutt så blir det biler. Tror han vil bli spesielt glad for bobilen, får da får han sån bil som bestemor og bestefar har..


1 kommentar:

  1. Flott blogg! Flink du:)
    Vi ble veldig glade for gavene.
    Du kjenner oss godt. Gleder meg til å åpne den store 14. mars

    SvarSlett