tirsdag 4. mai 2010

Det snør, det snør tiddeli bom...


Det var det det gjorde når jeg sto opp i dag, og det fortsatte helt fram til klokken ett.
Det er jo ikke sån vær man vil ha i mai.



I går kom disse fine sokkene i posten, vant de på Ruths blogg solsikken.
Godt å ha på beina nå når det er så kaldt igjen.



Siden blomstene som pyntet opp i stuevinduet nå er satt ut på terrassen




fikk Liljekonval og Forglemmegei flytte inn.


Nå lukter det iallefal vår her inne.

Herlig!

Håper alle har hatt en fin tirsdag uansett vær..




4 kommentarer:

  1. Her luktet det litt vår, og det var godt;)
    Liljekonvall er det mange år siden jeg så i naturen, vakre!
    Ha ei fortsatt fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Nydelig med liljekonvaller og forglemmegei.
    Her har vi hatt sol hele dagen, men en kald vind. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. Nydelige blomster!!! Her har vi blå himmel og sol og det samme i går...så jeg har malet hagehuset innvendig...blir ferdig nå i kveld hehe..er dritlei!!! Har malet siden Oktober i fjor...men blir glad når jeg er ferdig ♥

    Ønsker dej en herlig uke videre

    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Hei! da har jeg fått meg ny pc og er tilbake i bloggverden ☺ Utrolig som været skifter mellom sol og snø/sludd. I dag har vi heldigvis hatt en nydelig dag her hos oss ♥

    Klem fra fru Støm

    SvarSlett