fredag 14. mai 2010

Litt shopping


Først vil jeg takke for alle hyggelige komentarer her inne. De får meg alltid i godt humør.

Mai er en travel måned på jobben (blir ingen langhelg på denne dama, jobber fredag, lørdag og søndag:) og hjemme,  og har ikke hatt så mye tid og overskudd til å blogge i det siste. Men litt shopping har jeg alltid tid til...


..iallefal når man shopper på jobben.
Gleder meg til å fylle dette fatet med muffins.
Duken er det en liten stund siden jeg kjøpte, men har ikke brukt den før i dag.



Er så fornøyd med min matboks og melamine talerkner fra GreenGate.




Denne søte hjerteboksen måtte også følge med meg hjem fra jobben her om dagen, synes teksten på den er så fin. Begynner å bli noen esker i samlingen min nå:)

Vi har også endelig klart å finne en TV-benk vi liker og et nytt salongbord. Beggedeler har vi kjøpt på Living, salongbordet får de inn på lageret på tirsdag (håper vi kan få det i hus og skrudd sammen før vi vår huset fult av gjester), mens TV-benken hadde en bestillingstid på 8-12 uker (helt utrolig spør du meg, at det skal ta 8-12 uker å skru sammen en enkel TV-benk) begge deler er i hvitoljet eik.
(bilder kommer senere)

Nå er det leggetid for meg, jobb i morgen.
Ha en fin fredag folkens..

1 kommentar:

  1. Sannelig har du shoppet herlige, flotte ting! Man blir i godt humør etter en god shopping som dette;)

    Ha ei flott helg og klem fra meg;)

    SvarSlett