lørdag 12. november 2011

Dilla på Marius...


Det startet med at jeg fant dette blidet på bloggen pennyknits og ville prøve og strikke en slik klut.
Kjøpte Tuva-garn på Europris, tegnet av mønsteret og begynte og strikke.
Tenkte det ville bli fine julegaver, og hadde planer om å strikke mange.
Men skiftet fort mening etter første var ferdig. Ble mange løse tråder som måtte festes, og den er jo bare fin fra en side.


 Men siden jeg hadde kjøpt inn garn med tanke om å strikke mange kluter så måtte jeg jo bruke det til noe annet.


Så da ble det en pute.
Den passer ikke helt inn her hjemme, men tenker den vil bli fin på hytta etter hvert.
Skal iallefall strikke en til i disse fargen (kan jo ikke bare ha en).
Men har litt lyst til å strikke noen i grått og hvitt også.



Nå for tiden så har de jo også så masse fint i Marius mønsteret på Princess.
Har veldig lyst på det sengesettet....


men 399,- pr. sett blir litt i det dyreste laget for meg siden jeg var innom der tidligere i uken og kjøpte en liten bunke med håndklær. De har kampanje ta 3 betal for 2 så spanderer de den rimeligste.
Da ble det fort seks store håndklær og dagen etter var jeg innom og kjøpte tre små.
(kunnn jo ikke kjøpe alt på en gang, da ville jeg jo bare få med de små på kjøpet:) 

De nye håndklærne er nå pakket ned og venter på at hytta skal bli ferdig...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar