søndag 20. november 2011

Sagen bilder


Da jeg var liten sang alltid min far "jeg folder mine hender små" for min søster og meg før vi la oss. Og min søster igjen synger den for sine barn før de legger seg.
Så når jeg fant disse bildene fra Sagen så måtte jeg bare kjøpe noen.




Kjøpte også noen rimelige rammer.
Malte og dekorerte de.
Og vips så hadde jeg noen fine julegaver.


Rammene til niesene mine fikk først et lag med grå maling og så noen lag med hvitt til rammen var ordentlig dekket. Etter at dem var tørre pusset jeg frem litt av det gråe med et fint sandpapir.
Og til slutt pyntet jeg de med en blomst og noen sommerfugler.


Til nevøen min har jeg laget en litt enklere variant.
Her har jeg et lag med en mørk blå farge i bunnen og grå over.


Den siste tror jeg min far kommer til å få..





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar