onsdag 16. juni 2010

Soverommet

Nå er soverommet nesten ferdig.

 Bare noen småting som mangler, så her kommer noen før og etter bilder.

Før



Etter


Vanskelig å få fram helt riktig farge på bildene, så legger ut to ganske like bilder med forskjellige lysforhold.


Veggene er malt med caffe latte.

Tilbrakte nesten hele dagen i går forran symaskinen.
Gardinene var ferdig sydde, men for lange så de måtte legges opp.
Og så sydde jeg  et "hodegjerde" og tre puter.


Er egentlig ikke så veldig go til å sy, men ble veldig fornøyd.
Brunt er heller ikke helt min farge, men ut i fra de fargene jeg hadde og velge i så var det brunt som egnet seg best. Har for lengst funnet ut at det ikke alltid er like praktisk med hvitt når man har en langhåret sort og hvit katt. Gardinene er kjøpt på IKEA , Kjøpte to pakker, så alt er sydd av gardiner:)
Synes blondene jeg har brukt myket opp det mørke brune litt.
Nå mangler det bare noen bilder,  knagger og en ny og mindre TV så er det helt ferdig.



7 kommentarer:

  1. Så fint det ble da. Og de stilige putene du har laga. Litt av en jobb du har hatt.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært! Det ble nydelig og innbydende! Artig å få et så godt resultat når man har jobba slik for det;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Det var litt av en forandring, lekkert ble det;-D
    Håper du får en fin sommerdag!

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Ble veldig bra:)
    Gleder meg til å se det når jeg kommer innover til uka:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint det ble May ! Imponert !!! :o)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for hortensia tips, det skal jeg teste:)
    Så utrolig fin forandring det ble på soverommet:) Du er flink:)

    Ønsker deg en super kveld:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  7. Ååååå så flott soverommet ditt ble. Har fryktelig lyst til å pusse opp mitt også. kanskje i vinter.
    Takk for besøket på bloggen min, og tipset om Norsk Folkemuseum!!!

    Klemmer fra Lena

    SvarSlett