fredag 19. mars 2010

Flatpakke fra IKEA del 2

I dag skal jeg prøve å bli ferdig med krakken..


Krakken har vært ferdig malt en stund, men har ventet på decoupagelim fra Panduro.


Nå gjenstår det bare å velge hvilket motiv jeg vil bruke.
Har noen å velge mellom.


Siden krakken skal brukes som plantebord på terrassen så bør det vel bli noe sommerlig.
Bare å begynne og bla igjennom bunkene.

Ute er det grått og vått i dag. Perfekt dag for hobby sysling. Den planlagte handleturen på senteret får vente til mandag..



1 kommentar:

  1. Hei på deg;)Så trivelig å se at du har laget noe av "mine" ting;)
    Kopptuene er kjempegode, her har jeg brukt Tuva fra Europris, men hvilket som helst bomullsgarn som ikke er for "fint" kan brukes. Legg opp 55 m, 1.omg 1 r 1 vr, 2. omg rett.....gjenta disse;)
    Ha ei koselig helg og klem fra meg;)

    SvarSlett