onsdag 17. mars 2010

Litt av det som fikk bli med hjem fra London

Vi bodde i et nytt område denne gangen og gikk litt feil første dagen når vi skulle til Oxford street.


Og da fånt vi en tre etasjers hobbybutikk med så mye fint Paperchase. Skulle gjerne kjøpt så mye mer, men man må begrense seg når man må betale £ 20 for hver kilo ekstra bagasje. De hadde så mye fint i papir, håndlaget og med fine trykk. Tro jeg må kjøpe med meg litt nestegang vi skal  til London.



Handlet litt hos Cath Kidston, men de skålene jeg hadde tenkt jeg skulle kjøpe var ikke så fine live som på bilde. Men veldig fornøyd med mine to nye krus og oppvaskhåndklær.



Kjøpte også søte små håndkremer perfekte til å ha i veska og små såpestykker. Her kunne jeg også kjøpt så mye mer...



Disse Maileg eggene har jeg vært på jakt etter lenge. Det var de to siste som var igjen, så veldig fornøyd med dette kjøpet.



Blir en liten forandring på påskeeggene til tantebarnene. Fant disse søte isglassene i Disney butikken. Leverte tilbake de skålene jeg alt hadde kjøpt på jobben i går. Har også kjøpt fyllet til "eggene" i London.

Nå får jeg begynne å rydde og vaske litt her.. Nyt dagen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar