søndag 28. mars 2010

Nå blomstrer det..

Klarte ikke vente lenger, så nå blomstrer det på verandaen.





Greit med Viola Cornuta for den tåler noen minusgrader. Og hvis man klipper den helt ned i juli får den ny tilvekst av friskt bladverk og ny blomstring som varer til langt ut på høsten.



Siste påskehilsen er også ferdig og blir snart avlevert til svigers. Kurv, kopptue/klut, lys og sjokolade er til de voksne. Og Hello Kitty skålen er til barnet i huset som blir 18 om under 8 måneder:) Tror hun har hatt nedtelling i iallefall to år...

Bare to arbeidsdager igjen til påskeferien begynner.... og jeg gleder meg!

1 kommentar:

  1. Så artig at du finner inspirasjon hos meg:)
    Og så flott kurvene ble!! Kjempefin påskegave! Så du inspirerer du også!
    La meg som følger, så får jeg se mer av deg;)
    Ha en god søndag og klem fra meg;)

    SvarSlett