tirsdag 2. mars 2010

Her kommer noen flere gaveinnpakninger jeg har laget..


Denne lagde jeg til bursdagsgaven til min yngste niese i fjor. Gaven var diverse hello kitty ting, så da måtte jo innpakningen matsje gaven. Brukte en stor blomstereske som jeg malte med akrylmaling og limte på
hello kitty glansbilder og ballong konfetti..


I fjor var det noen som fikk litt ekstra fint innpakkede julegaver synes jeg nå selv.
Denne esken har jeg dekorert med Tilda gavepapir, brunt fløyelsbånd, Tilda klippeark og finer bokstaver jeg har malt brune..


Denne har jeg laget med serviettdecoupage. Esken er først malt med akrylmaling både inni og utenpå. Så dekorerte jeg oppå og inni låkket og i bunnen av esken med serviettdecoupage og tilslutt pyntet jeg med grått blondebånd rudt kanten på låkket.


Den siste esken malte jeg også førs med akrylmalin og dekorerte  låkket med serviettdecoupage. Også her har jeg brukt blondebånd rundt kanten på låkket og neders på esken, finer bokstaver som jeg har malt hvite og klippeark..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar