lørdag 27. mars 2010

Travel uke

Har hatt en travel uke med mye jobbing, strikking og bittelitt shopping. Har ikke engang hatt tid til å blogge.

                                    

Er nesten ferdig med alle påskegavene nå. Skal bare strikkeferdig en kopptue til så er jeg helt i mål.
Den første kurven ble avlevert i går til mine foreldre. Kurvene er fylt med sjokolade, lys, påskekaffe og en påskegul kopptue/klut.

             

Oppskriften på påskekurven og kopptuen har jeg fått av tovepia.blogspot.com.



Disse tre isglassene (påskeeggene) er på vei til fjells til mine tre tantebarn. Og kurv no. 2 er til min søster og svoger. Jeg feire påsken i Oslo i år; så gavene fikk bli med mine foreldre til fjells.

Nå får jeg hoppe i dusjen og gjøre meg klar for en ny dag på jobb. Bare tre arbeidsdager igjen til påskeferien :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar