onsdag 31. mars 2010

Har vært ute og handlett litt igjen.


Først i dag gikk turen til Nittedal og til Linnea's Hage. Det er så mye fint der. Jeanne d'Arc Living magasinet, de to Maileg harene og GreenGate muggen kjøpte jeg i dag. Mens de små Maileg eggene og GreenGate lattekruset kjøpte jeg forje tirsdag.



Disse fine bokstavene i betong er fra Kremmerhuset. De er ca. 15 cm høye og 12 cm brede, kommer litt an på bokstaven. De står for øyeblikket i vinduskarmen, men skal etter hvert stå på skjenken. Må bare få frigjort den fra TV'en først. Men å finne en ny TV benk som man liker, det er ikke så lett.



Denne kurven er kjøpt på Skeidar og rommer alt innpakningspapiret mitt.

Nå håper jeg på bedre påskevær i morgen som kan gi meg energi til å begynne på noen av prosjektene jeg har planlagt for påsken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar