mandag 19. april 2010

En bra dag!

Dette har absolutt vært en bra dag...
Jeg var en av to vinnere i søte Heges Give Away, og vant denne fine gaven.


Nytt bilde er kjøpt inn, men ikke hengt opp enda.
Må ut og se etter et bilde til først, manglet liksom noe når det skulle opp på veggen.



Denne fine Nespresso maskinen er bestillt. Bursdagsgave fra min kjære.
Men har ikke bursdag før i midten av mai da;)



Og årets første "Dronning Ingrid" er i hus.
Denne skal få stå inne i vinuskarmen noen uker, kjenner jeg begynner å bli litt bekymret for blomsten jeg plantet i kassa i helgen. I følge yr skal det bli -5 grader her i natt. Har prøvd og beskytte de nye staudene med noen isolasjonsmatter, og har tatt inn blomsterkassene og ampelen på kjøkkenverandaen.
Det går som det går.

Tusen takk igjen søte Hege!! Gleder meg til pakke i posten;)

Ha en fin kveld...

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg!

    De telysholderne ble kjøpt for et år siden på Ikea, var innom nettsiden deres og det ser visst ikke ut som de selger de lengre, dessverre.

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Her er også alle planter tatt inn, så det er litt kaos foran alle dører;)
    Flott gave og nydelig bilde du har kjøpt!
    Godt gaven er bestilt, mai er her før en vet ordet av det;)
    klemmings;)

    SvarSlett
  3. Heluen ☺

    GRATTIS VENNEN ♥♥♥ Så heldige du da!!!! Hihihi..

    Du må titte inn til mej igjen...jeg må ha adressen din vettu lille venn ♥

    Sååååå kjekt du likte den da!!! Fatet som er hjerteformet er faktisk ganske så stort!!! Vi må få se bilder når du får det hjem til dej da!!!! ♥

    Hopp og Sprett og en go herlig ukesklem ♥

    SvarSlett
  4. Nei du er ikke blind hehe det er jeg som tulla her....men nå kan en hvertfall sende mail til mej på profilen min ♥

    Jeg slettet kommisen din ☺ Jaaaaa du har noe å GLEDE dej til vennen!!!!!!!! ☺♥☺♥

    Ha en fortreffelig dag frøken ♥

    SvarSlett
  5. Hei ♥

    Tusen takk for tips!!! Dem tar jeg med mej!!! Supert azza ♥

    Nå i kveld har jeg holdt på med loftstuen (rom nr. 2) Har fått hentet alle møblene , så snart ferdig!!!! Gleder mej!!!

    Men nå skal jeg ut å handle mat..kl er vel snart 8 på kvelden...så tar jeg med pakken som du skal få og sender den nå i kveld ♥♥

    Hun andre frøkena som vant har ikke jeg hørt ifra...så jeg venter noen dager og vis ikke så blir det ny påmelding/trekning som varer bare 2-3 dager!!! Hihihihi

    Pakken kan jo ikke ligge her ☺☺☺

    Klem fra Hege ♥

    SvarSlett