fredag 2. april 2010

Påskeprosjekt 1 ferdig!

Da er det første prosjektet ferdig. Og Kjøkkenbordet er nå hvitt.

Før

Likte egentlig bordet som det var, men det har fått en bleket stripe etter at en flake med Domestos fresh ble liggende på bordet og lekke. Stolene har aldri vært så veldig fine til med en mørkere farge og malingsflekker, så like greit å male alt hvitt.

Etter


Malte med Jotun Sens vegg/panel/list 30. Ble ikke helt fornøyd med reultatet, malingen tørket for fort så ferdige resultatet har blitt litt kladdete. Men siden den var overmalbar etter 2 timer så rakk jeg tre strøk i går, i motsetning til malingen jeg har brukt på mine andre små prosjekter i det siste som ikke var overmalbart før etter 24 timer.



Har også byttet ut bildene på veggen over bordet. Før var det forskjellige cafe motiver fra servietter i rammene, men nå er de byttet ut med noen gamle rosekort fra IKEA som jeg hadde liggende.


Og sån ble det ferdige resultatet.


Fikk en koselig påskehilsen fra svigers i går også. En STOR pose m ed påskesjokolade, en dekorasjon med Cymbidium orkide og en orgasmatron mini deluxe som er en hodebunnsmassasjer. Alt kom i et søtt kattenett.

Lurer på hva dagens prosjekt skal bli:)

1 kommentar:

  1. Hei ♥

    Så hyggelig at du vil delta på min Give Away :o))

    Du har en kjempefin blogg! Stolene og bordet ble kjempefint also!!! Og så lurt å skifte ut bildene med rosekort!! Det ble alldeles nydelig!! ♥

    Likte så godt blomsterkassene dine :o) Håper du kommer til å blogge litt om blomster , da følger jeg ivrig med!! Kjekt med blogger der en blogger om litt forskjellige ting syns jeg :o)

    Kjempekjekt at du vil følge mej videre , vil gjerne følge dej oxså videre :)

    Skal legge dej til senere i kveld når jeg har bedre tid ♥

    Hopp og Sprett fra mej :o)) Og god påske videre!! :)

    SvarSlett