torsdag 22. april 2010

Hobbyhjørnet

Har blitt lite blogging denne uken.
Har vært i hobbyhjørnet, laget såper strikket litt og printet ut fotoer for å lage noen kort.


Sån ser det ut på spisebordet nå, selv om jeg har et hobbyrom så er det ikke der jeg sitter med min hobby prosjekter:)


 

Er hvist i det lilla hjørnet for tiden.
Her har jeg laget noen lilla såper. Prøvde å ha en lilla stemor i den ene, men såpemassen ble for varm så den skrumpet bare sammen.


Såpene pluss en kopptue og noen muffinsformer en er liten bursagsgave til en søt kollega som tilfeldigvis er veldig glad i lilla, sommerfugler og muffinsbaking..



Har pyntet kortet litt ekstra med en blomst og noen sommerfugler..

Ha en fortsatt fin torsdagskveld <3

2 kommentarer:

  1. For en heldig kollega du har! Så koselige gaver å få!
    Lilla er en herlig farge, synes jeg, så dette så lekkert ut.
    Nyt helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Hei ♥

    Så hyggelige kommentarer da!!! Tusen takk ♥ Joda det er mye arbeid å pusse opp...fikk lagt gulv på stue 1 i går kveld da ☺☺☺ Jippi!!!

    Ja men da nærmer det sej jo med dere oxså da ♥ Vi har tatt hele 2 etsjer nå!! ABSOLUTT ALT!!!! Puh!! ☺ Har "bare" 1 til etasje som skal sheinast fra topp til tå hihihi...men det gleder jeg mej til hiiiiihaaa!!!

    Nei jeg går her med halsbetennelse og feber , men klarer ikke å sitte på rompa...har mala litt nå da....men skal lage mej frokost og til middag skal jeg lage hejmmelaga potetmos!! NAM ♥

    Ønske dej en super duper helg snuppien min!! ♥

    Klem fra mej ☺

    SvarSlett