lørdag 17. april 2010

Tidelig på'n i dag.


Var ute av døra kl. halv elve i dag, og det er tidlig til å være meg på en frilørdag.
Hadde en pakke som ventet på meg på posten.
Fire nye krus fra Cath Kidsten. Angret på at jeg ikke kjøpte fler når jeg var i London, så ble veldig glad når jeg fant ut at jeg kunne bestille flere på nettet.


Og når jeg først var på senteret så kunne jeg jo like gjerne handle litt.
Kjøpte meg to nye løpere på Kremmerhuset, den ene er alt strøket og lagt på bordet. De hadde fått inn så mye nytt og sommerlig. Må nok ta en tur til og kjøpe noen duker til kjøkkenbordet også.


Var også en tur innom Mester Grønn og kjøpte meg en stor bukett med fargeglade Ranunkler. Burde vel ikke handle på Mester Grønn jeg som jobber i en stor blomsterbutikk, men klarte ikke motstå..


Nå skal jeg snart ut og plante i blomsterkassa og plassere de siste englene mine.


Denne måtte på englesykehus etter at pus dyttet den i bakken.
Men nå er den like he igjen.








1 kommentar:

  1. Herlige farger på både kopper og ranunkler! Misunner deg plantetemperaturen, for her er det kaldt, så mine stakkars blomster må stå inne;)
    Kos deg og nyt helga og klem fra meg;)

    SvarSlett