fredag 23. april 2010

Pakke i posten!


I dag har jeg vært så heldig og fått en pakke i posten! Det vil si kom lapp i kassa i går , og i dag her jeg vært på posten og hentet den:).


Og inni pakka var denne flotte gaven fra skjønne  Hege med den flotte bloggen Hege's Cute N Cool Blog.
Den inneholdt et stort flott hjertefat, Sagen Vintage Design fyrstikker og servietter og et rosa lys.


Jeg har dilla på servietter, og kjøper stadig vekk med meg nye pakker fra jobben. Har en hel hylle i skjenken full. Hadde først tenkt å legge disse i serviettholderen med en gang de kom, men når jeg så hvor flotte de var så ble planen en annen. Disse må spares til en spessiel anledning...


 Har fylt fatet med små stener, og så dandert lyset og Ranunkler i små telysglass på det.
Synes det ble ganske søtt.


Tok et helhetsbilde også som viser de to nye bildene våres på sin rette plass på veggen.

Tenk at jeg skulle være så heldig og vinne en så flott gave!!
Tusen takk igjen søte Hege!!!

Ha en fortsatt fin fredag og en herlig helg..

3 kommentarer:

  1. Så heldig :)

    Gratulerer så masse :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott gave! Har selv dilla på servietter og lys, så et fransk par jeg hadde på besøk lurte på om jeg samlet på lys:O)
    Nyt helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hei!!!! ♥♥

    Ååååååå så kjekt du er så fornøyd da!!!! Kjempeflott innlegg og du skriver så fint om mej lille venn!!! Herlig!! ♥ Tusen takk ♥

    Guda mej så flott med stener og blomster!!! Du har virkelig fått laga den til ser jeg!! Du får kose dej i helgen og nyte synet hahaha ♥

    Stor klem fra Hege ♥

    SvarSlett