onsdag 14. april 2010

Herlig vær


I dag har påskeeggene blitt byttet ut med sommerfugler i trollhasselen på terrassen.


Ryddet i blomsterkassa og plassert en av mine engelfigurer, flere kommer etter hvert.


Ommøblerte litt i hylla mi.


Satt fram mitt nyinnkjøpte fuglehus, som med tiden skal stå på hytta.
Den må bare bygges først:)


Sådd noen flere frø.


Og ellers så har jeg nytt dagen her,


Nå må jeg ta meg sammen og begynne på det husarbeidet som sto på to do listen min for i dag.

Ha en herlig onsdagskveld...

3 kommentarer:

  1. Hei ♥

    Åååååå du har det sååå koselig ute!!! Rett lekkert ♥ Flotte lykter og potter og blomster!!

    Likte så godt sofaen ute og bordpynten din ♥ Elsker slike potter ♥

    Så hyggelig att du likte tavlen da , og takk for gode ord vennen ♥

    Joda hjerter kan du lage vis du har kalkulator på høgre siden av pcen din , du trykker på knappen det står "alt" på og på tallet 3 på høgresiden (står oxså pg dn på den som tallet 3 står på )

    Lykke til ♥

    Ønsker dej en herlig dag i morra ♥

    klem fra mej :))

    SvarSlett
  2. Du har en skikkelig koselig plass der. Herlig å kunne bytte ut påskepynt med sommerfugler. Tiden går fort, snart er det sommer ☺ Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. Hei igjen ♥

    For noen herlige esker du har nedom her ♥ Digg!

    Takk for gode ord , det varmer godt!!! Og ikke minst inspirerer mej til å fortsette med bloggingen ♥

    Hmmmmm rart du ikke får til..har du tall på høgresiden da?? Du skal kun trykke på ALT og så på tallet 3 ! ☺ en slik liten smiley får du vis du trykker på ALT og så på tallet 1 (end)

    Jeg ønsker dej en herlig helg ♥ Her sludder det..grrrrr..!! Jaja jeg har allerede planen klar...shopping , fyrings i peisen og go mat ♥ Og BLOGGE ♥

    Klem fra mej ♥

    Pst!!...må komme inn til mej å lage hjerter nå da hihi :)))

    SvarSlett