tirsdag 27. april 2010

Heldig jeg...

På lørdagen var det markedsdag i Bogstadveien, og det vil si at Bogstadveien og Hegdehaugsveien var stengt av for biler. Alle butikkene flytter ut på fortauet og har mange gode tilbud. Når jeg har fri pleier jeg alltid vandre fra bod til bod med "handlevenninna" mi som pappa pleier kalle Arne. Denne lørdagen jobbet jeg, men det gjorde jo ingen ting når søte Arne kom og besøkte meg og hadde med seg både bolle og kaffe.


Og plutselig tok han disse to morsomme oppvaskbørstene opp fra posen.

Passet jo helt perfekt til min hjemmestrikka kopptue:D
Heldig jeg!

Ha en fin tirsdagskveld...

3 kommentarer:

  1. Ja du er heldig du!!!! ♥ Lekkert..

    Fytti katta 4 oliventre?? Heldig du da vennen ♥ Jeg skal ha mej flere!!!! Dem er dritlekre!! Ok jeg får gjøre som du gjør May ♥

    Mitt tre er det fullt av små kuler på hehe..kansje det er oliven som kommer??

    Ønsker dej en herlig uke vennen ♥

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Hei
    Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:)

    Men det blir nok ikke denne uken sengeteppet er ferdig;)

    Koselig her inne hos deg!

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har.

    Eg har noko til deg på bloggen min.

    Ha ein fin dag.

    SvarSlett