tirsdag 13. april 2010

Mitt favorittmøbel

Jeg tar utfordringen fra søte Hege med bloggen Hege's Cute N Cool Blog og skal vise fram mitt favorittmøbel. Tar du utfordringen?


Favorittmøbelet akkurat nå er nok den hjemmesnekra hjørnesofaen vi har på terrassen.


Bunnen har samboeren snekret (den fungerer også som oppbevaring), og trekk til setet og putene har jeg sydd selv.


Om vinteren ligger det Ludde saueskinn fra Ikea på setet og gir litt ekstra varme.



Om sommeren er det fine lappetepper fra Miljøgården som dekker setet.
Vi er veldig fornøyde med var lille sofakrok:)

Hvilket møbel er din favoritt?


1 kommentar:

  1. Såå utroligflott og koselig det så utidin sofakrok her! Kjempesmart med benken som også fungerer som oppbevaring!
    Jeg vet ikke om jeg har et favorittmøbel, vanskelig;)
    Ha ei flott uke og klem fra meg;)

    SvarSlett