mandag 26. april 2010

Har ikke vært helt i form de siste dagene. Med feber og en slapp kropp har jeg ikke gjort mye annet en å ligge under pleddet på sofaen. Men nå er jeg på beina igjen, og i morgen er det tilbake på jobb.

Her er noen hobbyprosjekter jeg har holdt på med i det siste.


Et oppvaskhåndkle, to grytekluter og tre kopptuer er strikket til tantebarnas som de kan ha ute i lekestua si.



Og flere såper har blitt laget.

Jeg er også veldig fornøyd med at jeg endelig har fått trukket om strykebrettet mitt.
Det har stått på "to do" listen min lenge.


Strykebrettet er fra IKEA og er i tre, før fikk man kjøpt løse trekk til det men det har gått ut av sortimentet.
Pus har brukt brettet som klorebrett så først måtte jeg prøve og lappe det litt sammen med enkle tråklesting.


Siden strykebrettet er laget av tre gjorde jeg det enkelt og bare stiftet stoffet fast med en stiftepistol.
Stoffet jeg brukte er lysegrønt med hvite prikker fra Panduro.



Ble fornøyd med det ferdige resultatet..

Ha en herlig uke folkens...

1 kommentar:

  1. Så heldige tantebarn, ikke mange som har hjemmestrikket kjøkkenutstyr til lekestua si;)Såpene er jo rene kunstverkene og det er nesten syndig å bruke slike såper synes jeg!
    Strykebrettet ble jo så godt som nytt jo;)


    Klem fra Grete

    SvarSlett