søndag 18. april 2010

Stuen vår


Vi har holdt på å pusse opp ganske lenge nå og er snart i mål. Her mangler det bare noen bilder på veggen. så noen veldig fine bilder på Kremmerhuset i går som jeg har lyst på. Nå må jeg bare prøve og overtale kjeresten, for kontoen min er tom så han må betale:)


Tror Kremmerhuset er min favoritt butikk for øyeblikket. Var der totalt tre  ganger i går på to forskjellige sentere. Kjøpte tre nye sofa puter, tre løpere og en duk. Skulle kjøpe meg et nytt pledd der også, men fant ikke helt det jeg var på jakt etter så ble et reservepledd fra kid isteden. Får jakte videre på det perfekte teppet, har lyst på ett lappeteppe i lilla toner.


 Det ble litt Stemor i vinduskarmen også.


Her skal det forandres mere. TV'en skal henges på veggen og en tvbenk skal kjøpes, men det er ikke så lett å finne en man liker.
Skjenken skal males hvit og få nye håndtak, og så flyttes tilbake bak spisestuen hvor den hører hjemme. 
Det lille skapet skal med tiden flyttes til hytta, men nå fungerer det som plantebord for frøene jeg har sådd.
Den største forandringen som har skjedd her er at vi har flyttet soveromsdøren til veggen rundt hjørnet. Før hadde vi ca.1,5m mindre veggplass på grunn av soveromsdøra.

Flere bilder kommer når alt er klart..

Ha en fin søndag!

2 kommentarer:

  1. Det er herlig med litt forandring ☺ Likte godt putene du har kjøpt deg. Jeg pleier å besøke Kremmerhuset når jeg er i byn, mye fint der!

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  2. Kremmerhuset har mye lekkert, så på turer dit er det mye som frister;)
    Du får det så fint, og jeg ser at du allerede har fått plantet ute! Her står alle planter inne grunnet snø og kulde!!!
    Ha ei fin uke og klem fra meg;)

    SvarSlett