fredag 30. april 2010

Noen gaver

I dag tok jeg farvell med en god kollega. Hun flyttet tilbake hjem til Sandnes.
På grund av askekaoset i flytrafikken tok hun ikke sjansen og bestillte heller togbillett.



Måtte jo sende henne avgårde med en liten gave og for å få den 8 timer lange togturen til å gå litt fortere sendte jeg med henne noen blader og nøtter. Og for å gjøre gaven litt mer personlig fikk hun også noen hjemmelagde såper og hjemmelaget kort.


Min mor har også fått gave i gag for hun hadde bursdag...
En søt sommerlig bukett med Peoner, Erteblomster og lilla roser.
Hun fikk også et gavekort på Linderud senter..



Og den siste gaven er til meg:)
Jeg har vunnet en av disse parrene med sokker på den fine bloggen Solsikken.
Heldig jeg...

Nå må jeg gå og legge meg..
God natt;)


1 kommentar:

  1. Hei ♥

    Ja du er kjempeheldig!!!! Aldri vunnet jeg hehe :)))

    Takk for fine ord du snille gode jenta ♥
    Blir alltid glad når du stikker innom :))

    Leste du den stygge kommentaren jeg fikk i går kveld inne på siste innlegge?? Jeg ble helt satt ut og utrolig lei mej!!

    Men jeg sletter den ikke!!! Den skal få stå der...kjenner i dag att jeg bryr mej mindre , men det irriterer mej att anonyme får holde på på denne måten her inne!!

    Har fått vista i dag att det er vist flere slike idiotkommentarer!!

    Jeg ønsker dej en herlig helg vennen ♥

    Klem ♥

    SvarSlett